Τρόποι Αποστολής

Αποστέλλουμε τα προϊόντα σε όλη την Ελλάδα.

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας επιθυμείτε μέσω των ταχυμεταφορών (courier) που συνεργαζόμαστε ή με κάποια από τις μεταφορικές εταιρείες που συνεργαζόμαστε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δηλώσετε την ακριβή διεύθυνση αποστολής κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Για εμάς δεν υπάρχουν δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από το karrassa.gr καθημερινά με 2 τρόπους:

Με Ταχυμεταφορά – Courier (1-2 ημέρες)

Με πρακτορείο μεταφορών (1-3 ημέρες και παράδοση στον χώρο σας)

Όταν ο όγκος των προϊόντων υπερβαίνει το όριο των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς τα προϊόντα αποστέλλονται με ειδική μεταφορική εταιρία. Σε αυτήν την περίπτωση θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία από το τμήμα πωλήσεων.

*Αν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας οι ίδιοι από το κατάστημα ταχυμεταφορών και όχι να έρθει η παραγγελία σας στο χώρο σας τότε, μπορείτε στα σχόλια της παραγγελίας σας να δηλώσετε “Παραλαβή από το κατάστημα της courier”. Στην περίπτωση αυτή η παραγγελία σας θα σταλεί και θα παραμείνει στο κοντινότερο κατάστημα ταχυμεταφορών για να την παραλάβετε οι ίδιοι.

Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας στη Ιλισίων 38-40, 145 64 Κηφισιά, τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210-9403288 ή να στείλετε email στο: info@karrassa.gr

Επιστροφές

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος:

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί.

Επιστροφή για αλλαγή νούμερου:

Σε περίπτωση που το νούμερο που παραγγείλατε δεν είναι το κατάλληλο, μπορείτε να το αλλάξετε, εφόσον έρθετε πρώτα σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων για να βεβαιωθείτε για την διαθεσιμότητα. Η αλλαγή μπορεί να γίνει εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την αγορά, μπορεί να υπάρξουν χρεώσεις μεταφορικών.
Για να επιστρέψετε τα προϊόντα παρακαλώ συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και αποστείλετε μας ένα mail στο info@karrassa.gr με θέμα “Αλλαγή νούμερου”, για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
Όνομα:
Επώνυμο:
Τηλέφωνο:
Διεύθυνση:
Αιτιολογία:

Υπαναχώρηση – Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Απαιτείται η γνωστοποίηση Τραπεζικού λογαριασμού για την επιστροφή των χρημάτων.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί.

Ακύρωση Παραγγελίας

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την ολοκλήρωσή της, στείλτε e-mail στο info@karrassa.gr αναφέροντας αν θέλετε και το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-8000122.